Przykładowy jadłospis w II fazie diety Dukana

Poniedziałek

  • Rankiem - jajecznica, suszone mięso z Grissonos, ciepły napój
  • W południe - krewetki Gambas w sosie waniliowym, bergamotka z kremem herbacianym, medaliony solne z łososiem
  • Przekąska - placek z otrąb owsianych
  • Wieczorem - eskalopki z kurczaka po prowansalsku, sernik, muszle świętego Jakuba


Wtorek

  • Rankiem - chuda szynka, budyń, ciepły napój
  • W południe - sakiewki z wędzonego łososia z dodatkiem małż, puszysty mus pistacjowy, potrawka cielęca z cytryną
  • Przekąska - odtłuszczony twarożek z dodatkiem 2 łyżek stołowych otrąb owsianych
  • Wieczorem - tarta z dodatkiem wędzonego tofu, krem czekoladowy z tofu, krewetki smażone


Środa

  • Rankiem - biały serek light, placek z otrąb owsianych, ciepły napój
  • W południe - mus rabarbarowy, przekładaniec ogórkowo-łososiowy, skorupiaki śródziemnomorskie
  • Przekąska - pałeczki surimi
  • Wieczorem - potrawka cielęca z koprem włoskim, jogurt light, krewetki w sosie curry z pomidorami koktajlowymi


Czwartek

  • Rankiem - ciepły napój, omlet, plasterki chudej szynki z indyka
  • W południe - mini babeczki z wędzonym łososiem, królik w musztardzie z duszonymi cykoriami, zmrożony suflet czekoladowy
  • Przekąska - placek z otrąb owsianych
  • Wieczorem - piernik, sola w estragonie, ryjetki z królika


Piątek

  • Rankiem - serek light, placek z otrąb owsianych, ciepły napój
  • W południe - pieczeń cielęca w sosie musztardowym, piramida w grillowanych warzyw, mus rabarbarowy
  • Przekąska - serek homogenizowany typu light
  • Wieczorem - małże przygotowane w sposób orientalny, kremik z białego serka, lekki duet brokułowi-łososiowy


Sobota

  • Rankiem - ciepły napój, placek z otrąb owsianych, serek homogenizowany light
  • W południe - ogórek z kawiorem, potrawka z kurczaka, mini babeczka z wędzonym łososiem, tarta tropezienne
  • Przekąska - jogurt typu light
  • Wieczorem - mus z szynki z sosem pomidorowym, tarta z kurczakiem, roladki z kremem Grand Marnier


Niedziela

  • Rankiem - ciepły napój, placek z otrąb owsianych, plasterki chudej szynki z kurczaka
  • W południe - wołowina w papryce, mrożony suflet czekoladowy, piramida z grillowanych warzyw
  • Przekąska - jogurt light
  • Wieczorem - flan marchewkowy, krewetki smażone, mus cytrynowy





Zobacz również